my family :*

my family :*

svētdiena, 2010. gada 26. septembris

MĒNESIS

Tieshi shodien ir pagajis viens menesis, kops atrodos sheit,un sajuta ir tada,ka esmu te jau kadu gadu. Pie visa ir pierasts, viss ir apskatits un izbaudits, nu man vismaz liekas,ka viss ;) bet Amerikaa vienmer atrodas kkas jauns un nebijis,visaas jomaas :D tieshaam...

Shii nedeela tiesham ir bijusi loti raiba, daudz kas ir noticis, gan labs, gan slikts. Saakshu ar labo- ta ir skola,pagaidaam man ir tikai A un B limeni,un ceru,ka ta ari paliks, jo mums 5dien bija komandas sapulce ar treneri par skolo un vins teica,ja kads kave skolu vai neiet uz stundam,tad vins automatiksi nespelee un vinam draud izmeshana no komandas, tapat treneris zin pilnigi visas tavas darbibas skola,jo pec katras stundas skolotajs aizsuta atskaiti par tevi,ko dari stundas,kadas atzimes,runajies,trauce utt. tada zina te ir loti skarbi,ir jamacaas,ja gribi speleet. Un ceru,ka man ar to problemas nebuuus :)

Sliktais- biju slimnicaa!!!!! Vnk viena diena bezsakaraa saslimu,pat nesaprotu no kaa. Jutos tik suudigi,ka visu nkati neguleeju,pilnibaaa,no rita aizgaju uz vienu lekciju un sapratu,ka galigi nav labi,bija tik karsti,ka likas izcepshos,aizgaju lidz masinai,ta mani parbaudija un man izradijaas mizliga tempratuura 103gradi pec lv tas sanaak kaadi 39/40graadi. nu es saku miru nost ;) ta piezvanija trenerim un tad jau laidu uz slimnicu,tur mani tureja 1.5 un man bija tik auksti,arpraaats... pec tam man izrakstija divas atbjotikas,kuras maksaaja 60$. jadzer 5cas dienas,un tas tiesham ir amerikanu zaales,jo jau pec 2am dienaam jutos normaali,it ka nekas nebutu bijis.. shodien ir 7diena,un biju jau pat metaat,jutos normali un rit atsakshu treneeties,tik loti pietruukst basketbols.

Tagad sezu gulta uz klausos muziku, jutos miegaina,divaini jo guleju liidz 12... araa ir looti silts,kadi 27gradi,nesaportu kas tas pa laiku,vienu dienu auksts tad karsts. Un tad visi saka,ka palicis menesis lidz ziemai :D Shoodien ari biju est pie savas viesu gimenes, ka parasti pachilojaam,paedaam normalu edienu un braucam atpakal, tagad man tiesham vajadzetu maciities,jo jaraksta visadas esejas un japilda anglu valoda,kura sheit ir nenormali daudz majass darbi,ta skolotaja man pat sutija e-pastus,ko darit kamer esmu slima (sick) :D

Tas laikam ta isumaa viss.. driz jau saksies oficialie trenini un tad jau pec divam nedelam sezona,esmu tik loti sajusminaata,atrakaa gribu spleeet :)
Buchas,
Madara

1 komentārs:

  1. njā es nesen gāju ārā ar ziemas jaku un zābakiem, šodien bija tik pat silts cik tev :D

    AtbildētDzēst