my family :*

my family :*

sestdiena, 2010. gada 11. septembris

8-12.09

chau :)
nekas ipash jau nav noticis,tagad laikam pamazam ieslidu rutinaa, ka ir tikai skola,trenins,gulta,ediens.
nu oky..nav jau tik traki,katru dienu notiek kkas jauns un inchiigs,bet parsvaraa tas viss ir ikdienishks un vnk smiekliigs ;)
shodien ir 6diena,atkal izguleejos! 5dienas ir manas milakaas dienas,jo es tik loti gaidu briidi kad vnk guli un nedzirdi modinataaju,tik laba sajuuta... bet sodien es neesmu izdarijusi neko,bijam wall martaa,es nopirku visadas lietas un telefonu,man tgd ir telefoons,suds vien ir,bet var vismaz sazinaties ar jaunajiem asv draugiem :D
tagad skatos filmu un nedaru neko,bet jutos tik nogurusi,nezinu kapeeec...
vakar bijam uz amerikanu futbola speeli,bija interesanti un jautri,kkas jauns. vispar gandriz katru dienu mums ir filmu vakars,kad visi kopa skatamies kadu filmu,tik jaukini :D
rit man 12.00 ir jabrauc pie manas jocigas viesu gimenes,vini tiesham ir jociigi,tad jau redzees kaa ies,mums ar Rozaaliju liekas,ka vini ir saspiedusies,jo vini drizaak mus ignore,un runajas ar amerikaniem,bet mes tik recam abas,nu neko.. tas jau nekas,ka it ka muusu viesu gimene!!!
vakar treninaa nosveros,un esmu uzbarojusies par 2kg!!!!! bet nu Wega(otrais treneris) saka,ka tas no svariem,jo katru dienu tur normali kachajamies,bet es vinam tik un ta pec trenina uzprasija lai parada kadus vingrinajumus prieksh presiites un tad es tur vel individuali stradaaju,jo negribu buut bumbulis,bet tagad es saprotu,cik viegli ir palikt resnam,jo te viss ir tiiik trekns,pilniigi viss,pat augli ko es eedu nav iisti ;) bet ar to jasamierinaaas!
nevaru sagaidiit kad saksies sezona,bet zinu,ka tad bus vel trakaak,jo laika vispar nebus,man pat tgd nav laika katru dienu uzrakstiit blogu,jo ir jamaacas,un 1dien man ir pirmais tests anglu valoda!!! lai man veicaaas :)
buchas un turaties visi :)
driizu sazinaashanooos :*
Madzzza

1 komentārs: