my family :*

my family :*

svētdiena, 2010. gada 19. septembris

brīvdienas

chau visiem!
kadu laicinu nav sanacis rakstiit,bet tgd sanemos un rakstu...
ir tik daudz kas stastaams,ka gruti visu uzrakstiit,bet es meginashu. Tatad darba dienas parastie trenini+skola,neka sjauns,bet 5dienas trenins,vnk vaaaaks... laikam jau saakam gatavoties istajiem treniniem,jo skrejaam nereaali daudz. pedejais uzdevums bija jaskrien 17lauumi 1min,tad 8laukumi 32 sek. un 4laukumi neatceros cik sekundees ;) bett bija laaaabs,nomiru pie 17nieka,bet 8 un 4 bija easy,galvenais ir ieklauties,jo ja neieklaujies tad jaskrien atkal :D hahah.
brivdienas!!!
braucu ciemos pie komandas biedrenes alisas,vina dzivo cita pilseta,jabrauc kadas 2,5h. braucam ar australieti un manu istabas biedreni kopaa. atbraucaam,iepazinos ar vinas gimeni,tik jauki cilveki un tik forsha maaja,triis suni un triis kaki :D dzivnieku miili! tad 5dienas vakaraa atbrauca alisas draugi,pachilojam majaas un nakti laidam est uz "Tako Bell" mans pirmais tako,haha. tad 6diena pamodamies,un izodmajaam,ka jakraso mati,visas nokrasojam matus un es tgd esmu tumshmate,nu ir sokolades bruuni,man pattik. tad bija jabrauc uz amerikanu futbola speeli,kura saakas 18.00 bet visi brauca jau 15.00 jo tur ir taa,ka pirms futbola spelees,kas ir leilakais notikums pilsetaa un kur sanaak 30000 cilveki ir barbekju,visi atbrauc ar savam mashinaam un edienu un visi chilo,eeed,dejo,runajaas un dara visadas lietas,nu vnk kaa filmaaas,tipiski amerikai :D tas bija forshi! tad sakaaas spelee,musejie zaudeja jo pretinieki bija nereaali,vini bija tresha vieta visa amerikaa. bet tgd es vismaz sajedzu noteikumus un kas tur notiek,un alisas draugs spelee komandaa takaa loti balsojaam :)
un pats galvenais,nejau puslaikaa mes staigajamies un pekshni preti redzu kko blondu un pazistamu,SATIKU LAURU PELSHI UN ELIIINU!!!! kaa mees blavaaam,vnk LAAAATVIIJAAAA,visi skatijaas,prasija vai kaads miris? :D hahah. kada iespeja futbola satikt abas manejas,tas bija tik superiigi..parunaties lv valodaaa,taa pietruukst :(
oky,pec futbola mes braucam uz kkadu majas baliti,atbraucam,tur bija visi basketbolisti no musejiem un puse meitenes no komandas,un sakaaas... arpraaats,es jums saku,tas balites tiesham ir kaa filmaas... visi ardijaas,maja milziiga un pilna ar cilvekiem,un visas tas alkahola speeles kur suc alu no milziga aaparaata,es ar pameginaju,arprats,likas ka pec tam lido :D nu,iepazinos ar kadiem 50cilvekiem,izdejojos utt. nejau taja balite bija meitenu kautins :D mana komandas biedrene,viena melnaa pret kkadu veceni,saka vnk ardities un saka pa istam kauties :D tik reciigi,bet istenibaa traki,jo tas vareja looti saapet,nezinu kas tur beigas notika,jo aizgaju gulet. no rita braucam atpakal pie alisas un tusejamies tur,pagulejaam,paedaaam.vinai tik forshi suni,divi labradori un viens siks buldogs.. vinas mamma jau mani uzaicinaja uz ziemassvetkiem pie sevis,tiesham superiiga gimenee :))
tad ap kadiem pieciem braucaam atpakal,un tgd esmu istabina,visi te protams reec,un censhas atcereeties vakardienas nakti,nu nereali,visur kur ej,visi kko reec un pasaka nereaalu :D takaa latvijaa pec smagas nakts :D bildes negribu redzeet!!!! :DDD
un tas ari isuma butu viss,tgd man jamaacas bialogija,jo man riit tur tests,bet es protams neko nesaprotu,jo tur ir nereaali gruuti un vel angliski. LAI MAN VEICAS!
buchas zveriem un visiem parejiem :*
MADŽA

3 komentāri: