my family :*

my family :*

pirmdiena, 2010. gada 6. septembris

6-9-10

tatad pirmais weekends pavadiits godam,un jau viss ir saplaanots par nakoshoo 6dienu un 7dienu :))
nakoshaja 6diena un 7dienaa mes laidisim uz kalniem un pavadiisim tur nakti, takaa pikniks un kempings,gulesim gulammaisos un verosim zvaigznes,hahaha.
tad rit musu koledzas volejbola komandai ir pirma spelee majaas,bus jaiet skatiities un atbalstiit,jo tur kapaa mana draudzeniite no itaalijas :) es ielikshu draugos bildes,kur esam kopaa,tad varesiet redzeet ka vina izksataas!

oky,par 7dienu!
pamodamies diezgan veelu un atkal gajaam eest pustdienas/brokastis,tas brivdienas ir ka viena edieneize :D eed visu ko gribi!
tad laidaam uz veikaliem,es jau celu zinu no galvas,jo braucu tur katru dienu,kads mani visu laiku tur ved,hahah,bet es jau nesudzoos :)
tad satikam susiju un izvadajaam vinu pa trako trasi ar dzipu,nu es atkal gandriz nomiru,bet bij smiekliigi :)
esmu dziiva.
tad atkal paedam dinner un laidam uz kino,uz kreeslu,nu man ta filma ne visai,bet bija forshi atrasties amerikanu kino,kur visi ed un ir resni utt :D:D traks skatss,tieshaam kaa filmaaas!
velaak laidaam back un bija jau kaadi 22.00 un gajaam uz istabinu,jo biju looti nogurusi,un skatijos filmas,noskatijos operas spoku,arpraats triiis stundas gara filmaa,bet man patika :)
tas ari it ka viss....
ja ir kadi jautajumi sikaak par manu dziivi te nu un visadas inchigakas lietas,tad jatajiet provaati,jo shis tomer ir publisks blogs,haha :*
Madzzzza

2 komentāri:

  1. hahaha :D :D Gulēsiet kopā guļammaisos :D Viss skaidrs :D pēctam gaidam stāstus!

    AtbildētDzēst
  2. hahaah :D:D
    losene taada,ka atev iet? :)

    AtbildētDzēst