my family :*

my family :*

otrdiena, 2010. gada 14. septembris

12-14 septembris

caaau :)
esmu galiigi izpumpejusies,ir tikai 2dienas vakars,bet leikas,ka jau 5diena klaat...
laikam skola vainiiga,hahha.
jo te ir japilda katrs majas darbs un tie majas darbi ir pilniigi sickkkkk,piemeram jalasa 30lpp un japilda visi uzdevumi kas gadas pa celam,un matematika ir kaadi 50uzdevumi,oky,bet nu tur ir easy. labi,ka man nav politika majas darbi,jo tur es neko nesaprotu,kaa var skolotajs visu stundu diskuteet par to kursh labaaks-Obama vai Bush un tieshaam KATRU STUNDU VIENS UN TAS PATS!!! bush or obamaa :D
bet principaa skola ir forsshii!
nu kas veel... aa trenini sak palikt grutaaki. shodien piemeram skreja killerus kadas 5x bet mums bija ipashi vini jo kad noskrien vienu killeru,tad jaskrien +vel viens lielais laukums,sajuta ne visai patikama,bet pec trenina ledus vanna ir tiesham ideaala,tgd jau laikam vairs nejutu tik loti to aukstumu,jo mums araa ir veel silts,var staigat shortos un ir kaadi +25,bet man te visi saka,lai gaidu ziemu,man tiesham ir bail no ta suuda sniega ;) vismaz man dod jakaas un visu prieksh ziemas :D nenosalshu!
laiks skrien veeja sparniem,jo diena ir tik bliiva,ka knapi sanak izpildit visus majas darbus un parunaties ar kadu skypaa,un par blogu visu laiku domaju,kad rakstiit bet nesanaak laiks ;)
shodien sanaak uzrakstit,jo mums pec skolas bija visam bbolistem jaiet kopa maciities pirms trenina,tur visu izdariju un tgd jutos looti labi,briva no majaas darbiem...
klausos visus eiropas hitinus,jo te jau tikai asv muuzika ir,tapec ta muzika bish pietruukst,bet pie shiis jau saku pierasts,daudzas dziesmas ir sakariigas :D bet nu salidzinaat nevar...
bija kkads pikniks ar sponsoriem,kur iepazinos ar visadiem cilvekiem un bus jabrauc ciemos pie kadas gimenes ar Marliju,liekas,ka bus forshi,jo viniem tik loti patik internacionalie skoleeni :D
apmeram taaa man te iet.
un man ir daudz jaunu draugu ar kuriem jau saplanota visa vasaraa,jabrauc uz Venecuelu,ItalijuBrazilijuAustraliju,nu apceloshu visu pasauli.. ka var amerika satikties visi iedzivotaaji? :D es pat kinieti paziistu,kursh maacas te :D
ok,shodienai pietiks...
liidz veelakaaam :*

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru