my family :*

my family :*

trešdiena, 2010. gada 1. septembris

9-01-10 ledus vannna

chau visiem :)
sakshu kaa parasti...
piecelos 7am. iegaju dusha un gajaam est un 8am. man bija pirma lekcija,nebija gruti jo ta bija politika,tad bija bialogija,kur loti jaklausaas ko saka skolotajs,jo vins klusi runa un es neko nesaprotu :D
talak bija stunda laiks lidz nakamajai lekcijai,un es ar suusiju un ke-ke(istabas biedrene) aizgajaam uz kafelnicu tapat chioot,bet tad uzzinajaam,ka mums ari kafejnica viss ir par brivu,nu viss ediens,vnk ed un nem visu ko gribi,jebkura vieta un laikaa,tapec ir looti gruti notureties nenemt tas garshigas lietas,bet es censhoos ;)
tad bija anglu valoda,kur bija tads chilss,vajadzeja runaties visiem un stastiit visu ko,iepazinos ar daudziem jaunajiem...
tad aizgajam paest lunch un atnacu uz istabinu un atluzu,tad bija treninss!!
ak mans dievss kaads trenins :D sakumaa chill,kaut kadas skill lietas un individuali,pec tam gajaam svaros,kur man vnk japilda pilnigi identiska programma kaa pie viktora,nu te amerika ir pilnigi tie pashi vingrinajumi,tapec visi brinijas,ka es visu daru tik labi un easy,tapec paldies Vikkk :))
velaak bija vnk naveeees,jus zinat kas ir ka jaskrien lidz base line-back utt.,bet shoreiz mums nebija jaskrien bet JARAAAPO UZ ROKAAM nu kaa zirneklim un rokaas mums bija divi plastmaasas skivji,lai grutak un rokas neslid,tas bija vaks,pec tam kajas vispar nejuut,man likas,ka nomirshu,neko tik grutu nekad muza nebiju pildijusi,tieshaaam....
pec tad metaajaaam,kas gribeja un bija jaiet ledus vanaa... tad pienaca mana kaarta,arpraats kaa es kliedzu,tas tieshaam irr loooti augkti,es pat nevaru aprakstit sajutas,jo viss sasalst un atmirst un ir it ka sapiigi jo tik loti salast bet tad it ka nejut,nu nezinu,bet tu visu laiku triici,visu laiku,tur jaasez 8min!!!!!!!! pec tam es triceju kadas 40min.. visu laiku,edam vakarinas un es triicu :D haha.
pec tam atnacam uz kojam,kur parunajos ar skudzz,annu un dzooo :*
tad vajadzeja iet uz dejaam,jo mani uzaicinaja kaut kads melnais,haha neuztraucies mammu,mes tikai dejojaam :D un tad atnaca visi basketbolsiti un es pazaudeju to savu chaliiti jo bija jadejo ar viniem :D bija reciigi.. un taa es tgd esmu te un jaiet bus maciities un tad saktiishos operas spoku,man iedeva susija,vinai ir ideala istabas biedrene un mna tagad ir draudznenes no volejbola komandas,vinas ir jaukas,un vinam rit jabrauc uz texasu 10h ar autinu :D haha,lai veicas :D
chaaauuuu :*
Madzzzzaaaa

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru