my family :*

my family :*

svētdiena, 2010. gada 10. oktobris

ASV režīms

nu chava mani draudzini :)

Laikam esmu iesligusi amerikanu rezima. Ne, nevis laikam,bet esmu. Tatad mans rezims: 7.00 celshanaas,tad dusha-brokastis-skola-pustdienas-trenins(svari+zaale)-vakarinas-majas darbi-"Ugunsgreks"- gulta. Un ta gandriz katru dienu,iznemot 2dienas,kad skola saakas tikai 11,bet man tapat ir 9.00 idividualais trenins,taka diezko pagulet nesanaak :)
Parasti pec treniniem juties tik noguris,ka gruti aziet lidz vakarinam,bet ta trenini ir forshi,smagi,bet man pattik. Viena trenina,laikam 2dien,isti neatceros,treneris ta sadusmojaas,ka mums visam bija jaskrien 10 min. sprinti!!!!!!!!!! Un jaskrien tikai tapeec,ka mana istabas biedrene neskreeja "hard". Ja neskrien un nespele uz maximumu tad ciesh visas. Skarbi,bet taisniigi. Bet nu kaa vins saaka blaut... arpraaats,visa zale vnk sastinga,vins palika tik sarkans un blaudams naca vinai virsuu. Vins blava: kas par sudiem,kas tu esi iedomajusies,ka vari neskrien,ka vari nespelet uz maximumu,neeeee...ta te nenotiek,te nav nekads viduskolas basketbols,te ir koledza utt... pirmo reizi redzeeju,ka treneris ir tik dusmiigs. Velak vinai bija jaiet uz vinu kabinetu un tad treneris jautaja,vai tu vispar gribi te palikt?!?! gribeja jau atskaitiit.. Isteniba galiigi traki,tapec treninos jakapaa uz 100%,tas vinam ir looti svariigi. Pec 5dienas trenina,kursh bija agrais-divos, mums bija daudz briva laika,jo jau kados 18 bijam brivas. Izmacijos un gaju guleet,bet smiekligakais bija tas,ka guleja visa mana komanda,vnk atluuza,iedomajaties,kads nogurums,ka visa komanda iet 6-7 guleet :D hahah.
Shitas brivdienas bija vnk vaaaks,5idenas vakars,chills kojaaas,tieshaam chills,mes aizgajam guleet 4os no riita,ko tik mes nedarijaam,bet lielakaa dala bija taads bulshits :D mes bijam kadi 6 :D un mums cetras reizes naca policija parbaudiit :D traki...
tad 6dien biju pie kursa biedrenes cita pilsetaa,bija jauki,vinai ir majaa un divi zirgi :) forsha mamma,pieedamies un gajaam guleet.. ciemooos :D bet tur vini visi paeed un gul,takaa normaali :D
un 7dien visu dienu pavadiju pie otra trenera gimenes,tur ar bija tads ka barbekju ar komandu,bet es un braziliete tur divojos visu dienu :) bija jauki!
pec tam biju kino,vnk drausmiga filma,it ka shausmene,bet nav bailiiga,nu skudzai patiktu :D*
Un jau sho 5dien es braucu uz sheridanu kur satikshu elinu,dzoo un lauruuu :) esmu tik laimiga,un nevaru sagaidiit,jau iedomaajos,kaa es skrienu un blaustos latvieshu valodaaa,aaaah.... :)

P.S. gribeju speciali atvainoties L.lapsai. Nu,piedod,ka neesam tik ilgi runajushas,bet es apsolu,ka atradiishu kadu laicinu,kad abs busim skypa. Es tevi loti miilu,un Juus-ZVEERI,man tiesham loti pietruukstat :*:*
Un Linda Sarja tu esi dziiva?!?!?! :D

Buchas un sveicienii!!!

3 komentāri:

  1. Mēs tev to pašu varētu jautāt- tu dzīva? :P

    AtbildētDzēst
  2. Sarja dzīva!!! :D

    aaaa, 5diena!!!! Man ir bail no trenera, ka vins nesadusmojas, ka es tur ar jums ņemos pirms spēlēm :D

    Man patīk mūsu international sarunas, las vegas, france... :D :D cik pasaule ir maza! :D

    AtbildētDzēst
  3. Ja Madz es vnk tev esmu aizuutijus 3sm un tu neesi atbildejus , mes tak ar uztraucamies :) haha man patiktu buchas .. vasara ejam uz sausmeni ? - Vai arii neejam :*
    hah nu malacis , trenejies kartiigi uz 100% bus labi es zinu ka tu kapasies kartiigi ;):**
    Buchas !

    AtbildētDzēst