my family :*

my family :*

ceturtdiena, 2010. gada 2. septembris

9-2-10 golfa kluba ballīte

kameer neesmu aizmirsusi,gribeju pastastiit,ka te dzivnieki,ka piem. trushi,zaki,stirnas un vel visadi,dzivojas pilsetaas,vini vnk skraida man zem loga,tik miliigi :)

shodien ka parasti lekcija sakas 8am. un celos 7am. lai ieietu dushina un pachillotos,tad gaju est brokastis,tur tapat neko gandriz needu,aglus un jogurtu,ir nammigi :D
velak bija intro bialogija,kur uzreiz bija tests!!! 100 jautajumi par visu ko macijos 12 klase,nu tas tak ir nereali,es jau ta lv knapi saprotu kas ir goldzi kopleks un neironi,hipertoze utt,bet tas man bija jaazin angliski!!! vaaks,ka jums liekas,nerakstiju uz dullo?? RAKSTIJU :D nu labi,ne visu,bet to,ko nezinaju,skaitiju pantinu...
tad bija anglu valoda-lasishana,tur ir tik forsha skolotaja,ka es visu saprotu,un mums bija un ir jalasa stasts par kadu gimeni,kur bija briesmigs patevs un viss tur japieraksta,bet es saprotu kas tur notiek,juutos tik labi :) ta ir brinumaina sajuta,ka tu rubii ko tev saka un ko tu saki citiem,taka ta pieredze te ir neaprakstama,ir pagajushas 5cas dienas,bet es jau gandriz visu maku pateikt un paskaidrot,protams ir sppeling kludas,bet tas jau ar laiku paries,nu cerams.
tad bija matematika,un jus neticeesiet!!!!! es nekad,nekad muza nebutu domajusi,ka vini visi te ir tik stulbii!!! nu tieshaam,kad sakas stunda un kad skolotajs saka rakstit uz tafeles,es domaju vini joko,bet nee,un zin ko vins macija.. 987-76=???     8*1=8       0*9=0
nu ak mans dievs!!! vini nesaprot nekoooooo,pilniigi nekoooo,ka var nezinat,ka ja reizina ar nulli,tad ir nulle,un ar viens tad ir vienss :D:D un macijas ka aprekinat malas kvadratam :D S=2+2+2+2 idioti.....
un shis zimiites 7>5 un 7<9
es jums saku,biju shokaa,saku smieties vienu bridi,bet vini visi tiesham macaas un visu pieraksta,lieki piebilst vai es kaut ko pierakstiiju??!! beigas neiztureju un saku pildit anglu valodu,jo nejau man 1,5h jaklausas,ka vini visi macaas too,ko mums maca no otras lidz piektajai klasei :@ tas ir tracinosii... bet nu vismaz te man ir viegli :)
talak mums bija jagerbjas smuki,dress code bija kleitas,un jadodas uz golfa klubu stradaat,jo tur bija musu koledzas turnirs. nekas daudz jau nebija jadara,vnk jastav un labi jaizksataas,stradajam pa divam un pa 2h nopelnijam 1500$ :)) lieki piebilst,ka tur bija perfekti,viss kaa filmas,kur biezajiem ir savi klubi un izklaides,un visi ir sabraukushi ar saviem vagiem(ferrari,labordzini,dzipi utt) tur bija kadi pieci baseini un visadas atputas vietas un es izbraukajos ar golfa mashiniti,tik forshi,driz sakshu macities braukt ar isto..
cilveki,ka parasti nereali draudzigi,visi shoka,ka es no eiropas un nesaprot ko es daru caspera :D bet man pattik te.
tad pec golfa mums bija svetku vakarinas,tur bija kadi 100cilveki un bija taaads ediens,taka latvija piecu zvaigznu viesnica,viss perfekts un tik  garshigs,ists ediens nevis burgeri un viss parastais :) patusejaam tur,sedejam pa trim un chilojam ar golferiem,iepazinos ar visadiem ietekmigiem vechiem,kuri visu laiku kolijaas,tik smiekligi :D labi,ka velak braucam prom,jo no viniem jau nevar tikt valaa! haha.itsevishki viena,kursh man visu laiku kaut ko izmaksaja un neatkamas ne soli,mes ar brazilieti ta parecamies,mus pat uzsauca uz skatuves un visi aplaudeja,jo esam bbolistes,te tas ir tada cienaa,nereali,man tak sakaps galvaa :D nu netaaachhh...
tagad esmu istabina,un izmacijos un iztulkoju visu ritdienai,jo anglu valoda ir mini tests,tagad skatishos filmu un guleet :)
jauku jums sho dienu
Madža :)****

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru