my family :*

my family :*

svētdiena, 2010. gada 5. septembris

3. un 4. septembris

es loti atvainojos,ka neesmu rakstijusi divas dienas,jo pirmaja diena jutos tik nogurusi,ka iekritu gulta uz atluzu,bet shodien man vnk nebija laika,tapec rakstu tagad,un man plkst. ir 3.49 nakti,bet man nenak vel miegs,jo tikko ar marliju noskatijamies loooti labu filmu :)
tatad par 5dienu,
ka jau parasti aizgaju uz lekcijam un tur chills,normali macijos utt. pec tam paedam pustdienas un gajam uz treninu,kursh bija divos! tatad sakuma atkal skillis un moovini,macija metienus un kustibas,pec tam kapajaam 5vs5,domaju,ka bus ideals trenins,jo spelejaam jaunas pret vecajaam,tagad speles vidu,treneris nosvilpjas,visas uz gala liniju!! saak baluuut mums virsu,KAS TAS PAR BASKETBOLU??? kas jus te atpusties esat atbraukshas utt. nu nereali noliek mus,bija jaskrien 4lielie laukumi un jakapaa talakaa,normali visas kapaa,pec 5min,kad mes iemetaaam atrajaa,vins atkal nosvilpjas uz GALA LIINIJU!! arpraaats,un sak braukt virsuu... ir jastradaa smagi,lai kko sasniegtu un sakaas veca dziesma uz gala linijas un jaskrien killeri,tas nozimee kadi 7laukumi,noskrienam,kajas nejutu,bet jakapa talaak un ja kads neskrien kaa vins  grib,tad visaam atkal jaskrien,bet beigas vinam patika un mes vinnejam :)
pec tam,tas nebija viss,gajaam uz svariem,kur bija NAAVE,tieshaam... jo bija kadu 1h japilda visadi nereali zdevumi,piemeram pushapi ar hantekeem,pievilkshaas un spieshana ar 40kg!! OMG!!! un tas arii nebija viss...
pec savriem atnacaam uz zali un bija jaskrien 15laukumi,bet nejau garie,bet sanis,un jaieklaujas 1min,ja nepaspej tad vel 10laukumi uzreiz,bet es ieklaavoss :)) biju nereali laimiga!!! nu pec tada trenina vareju tik aiziet pec ledus :D taka bija 5dienas vakars tad bijam loti maz kafejnicaa un chilojam visi kopaa...basketbolisti :D neko,iepazinos ar visadiem inchigiem cilvekiem un gajaam uz kojaam,kur vnk atluzu...

sodiena-6diena!!
pieceelos 11,kas ir looti veels sheit,gajaam est un atkal satiku endrju un vina draugu,kaut ko runajaam un sarunajam,ka enddrju mums paradis pilsetu,jo vins te dzivo un vinam ir dzips.. oky,pec tam laidam uz pilsetu un man nebija ne mazaakaas nojausmas,ka te ir tada NORMLA pilseta,nevis tikai lauki,te ir forshi,kadi 7kinoteaatri,ednicas un kafe uz katra stuura utt. visadi suudi :D tad aizlaidam lidz mall,kas ir milziga veikalu platiiba un kur ir viss iespeejamais,tur bija ari tads ka zoo daarzs,nu nezinu,bet tur tos dzivniekus var nopirkt,apskatijaam tur visus kucenus un cuuskas utt. tad izdomajaam laist uz kalniem,kur notiek safari,nu tur ir traki,un protams mes ari esam traki un laidam ariii... vnk nekad muza nebiju darijusi kaut ko taadu,mes laidam pa stavam nogazeem ar dzipu,es taa spiedzu,bet bija forshi,es ielikshu draugos bildes,varesiet apskatiit cik traka es esmu :D
aa un pats svarigakasi sheit bija tas,ka es BRAUCU AR MASHIINU,pirma reize mana muzaa un man pat sanacaa looti labi,vienigi bija jauzmanas no reindzeriem,kas tur patruleeja :D un wild animals,kas tur dzivojas apkaart...
tad izbraukajaam visus lielos kalnus un laidam atpakal uz kojam,te paedam un gajaam mest un speleet basi 2vs2,bija fun,pec tam sarunajaam,ka iesim skatiities filmas pie viniem,jo viniem ir milzigs tv..ta ari bija,skatijamies jaunos betmenu :D gandriz aizmigu,bet betmens beigas nomira :( haha.
tad jau bija vels,kadi 12 un vel shurt tur pavazajamies un gaju uz istabinu,kur saraktijos ar marliju,vina man dzivo blakus,tad aizgaju pie vinas un noskatijos filmas :)
tagad ieshu guleet un teikshu chau jums,rit man jadodas uz kino un jamacaaas,takaa buchas&sveicieni jums!
miilu
Madža :*

3 komentāri:

  1. Jāaaa, es zinu kā ir braukt pa tām nogāzēm, es parasti esmu tā pārbijusies! :o
    Un lūdzu nesaki, ka tu pati brauci pa tiem kalniem??? :D


    Betmens nomira? :( Tad es neskatīšos tādu filmu, man nepatīk filmas ar bēdīgām beigām :@

    AtbildētDzēst
  2. tad varbūt esi pārvarējusi savas bailes braukt ar mašīnu ? :D
    normaļņa izklaidējies :D

    AtbildētDzēst
  3. nee,es domaju,ka neesmu parvareejusi,jo man tik looti bail,visu laiku blaavu,endrjuuu,i kill you!!! :D
    nop dzooo,es pa liidzenumuu :))

    AtbildētDzēst