my family :*

my family :*

trešdiena, 2010. gada 8. septembris

7-9-10 un 8-9-10 patik skriet treninos?! NEPATIIIK

tatad,tagad klausos gustavo :D (chaloju ar minkaam) man pierukst lv valodas,bet esmu jau loti ieprakstizejusies anglu valoda,ka chiloju ar visiem,gan skolotajiem,kkadiem onkuliem,nu visiem,kas man kko prasa :D sajuuta ideaala!

par 2dienu!
isti jau nekas jauns nenotika... no rita braucu ar treneri uz banku,tad mes runajamies mashina,un vins teica,ka vasaraa laidis uz lv pie manis,tik forshi :) tad samainiju manu naudu,jo tas ir sarezgiti te,reti kursh zin,kas ir euro,un pa lv naudu vispar te nevar cereet,tas nav iespeejams,ka kads zinaas kas ir lats (full)
tad man bija jaiet uz zali ar treneri un vins man radija visus moovus,nu idividuali pastradaja,man patika!
it ka te viss ir oky,tikai es nevaru vel pieshauties tam grozam,bet tas jau naks ar laiku,es ceru.
pec skolas bija trenins. Fuch this shittt.... tieshaam,mums bija visu laiku jaskrien,vnk kkada naave,nekad,nekad,nekaaaaad muzaa neesmu tik daudz skrejusi,bet,kas ir pats inchigakaais,it ka ir gruuti,bet nav tik gruuti,un par to esmu loti laimiga,jo kad tu srien,sajuta,ka nomirsti,bet kad pabeidz tad ir tik laabi... un pec tam veel svari,uzreizz...atkal nomirsti tur,jo tur nevar sachkot un tad ir viss... knapi aizvelcies paeest un tur seedi kadu h un chiiloojies :D tieshaam,tur satiekkas visi un vnk norecaaas,man tur pattik!
pec tam gajama uz volejbola speeli,musejaas nereali zaudeja,tas bija vaaks,es domaju,ka skudza un anna enkurs labaak kapatu,bet nu nevar jau ta spriest,tur es sapazinos ar kkadu veci,kas man vnk iedeva tv un teica,ka nopirks man telefonu,tikai taoec,ka esmu no eiropas,vini te tik loti miil visus citus,tik forshi :)
un tad nakti,gajaam lejaa,kur lielais tv un skatijamies shausmeni,bijam kadi 7cilveki...nejau sedeju divanaa ar deniju(puisis no venecuelas,bbolists) un slepaamies aiz spilvena,jo bija tik bail,hahah. un vins vispar ir ka meitenee,es visu laiku vinu biedeeju ;)

8-9-10 (3diena)
piecelos,gaju uz lekciju un sajutos,ka majaas,kad agri jacelas bet nevar,un iedomajos,ja butu skola tad paliktu un guletu,bet te nevar...
stundas chills,gandriz aizmigu,parecaam ar visiem,bet taa nekas jauns.. jauns vienigi tas,ka katru dienu paliek vairaak draugi ar ko runaties utt. forsha sajuuta!
pec tam bija trenins,un tgd esmu back un esmu augshamcelusies,jo trenina beigas bija jaskrien 2x 10laukumi,bet nejau sanis,bet lielie un ar driblu,un jaieklaujas 1min.  pameeginiet ridzeneee!!! unreaal... bet es ieklaavos...kaa es skreejuuu,aarpraaats!
pec tam svari un tad gaju ledus vanaa,shoreiz jau nebija tik auksti un nemaz nedrebeeju peec tam,taka jau sak pierasts,redzes vai ta vanna kko liidz..jo pagaidam neko nejuutu!
man pec 1h jaiet uz volejbola speli un tad bus study vakars,jo japilda tik daudz majas darbi,nav jau skolaa...
bet man te draugi,kas visu izpilda,hahah :D labi but sportistam koledzaaa! respekts :D
takaa man te iet looti labi,esmu apmierinataa un prieciiga,ka esmu te!
esmu jau ta iejutusies,ka saku jokus,ka tev nav seja un tad mes recam visu laiku..
aa strap citu es te esmu boo,un tas nozimee mans milumins :D vaaks kkkads ar tam komandas biedreneem,bet ir lieliski,man looti patiik!
oky,tgd beidzuu...
buchas un sveicieni :*
neaizmirstiet maniii! (nereaali)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru