my family :*

my family :*

otrdiena, 2010. gada 31. augusts

8-31-10 pirmais treniņš!!!!!!!!

viss sakaas kaa parasti,vienigi guleju ilgak,jo man pirma lecija bija tikai 11.am. :)
ta bija reading un nejau man tur atkal bija tests,bet man patika,jo es pat tur kaut ko saprotu,haha. tad bija matematika!! skolotajs ir jauns,nu cik nu jauns,vinam ir kadi 35 maybe... ir jautrs un mums tur bija jastasta par sevi,tas bija smiekliigi :D protams,neviens nezin kur ir LV!! tad mus tur sadalija grupas,es esmu dzeltenaja un ar mani ir bbolists no venecuelas,un kads brinums,vins nerubii angliski,vinu sauc Kei,un mes sezam kopa,vins ir nereali garsh un labi kapaa,vienigi vins tiesham neko nesaprot,tik smiekliigi :D:D bus jautra stunda.
protams anglu valoda man jau atkal ir majas darbs,kur jalasa visadas hu*nas,bet neko te ir jamacaaas!
tad gajaam uz treninu,kur sakuma atkal bija meetings pie trenera,un shoreiz aizgaju atrak pie vina un mes parunajamies,bija miligi,vins man tur visu paskaidroja utt. tad mums jautajaa visu izmerus,jo mums kaut kad driz dos visu apgerbu,nevaru sagaidiit,jo ka jau teicu taas ir nike drebes un te viniem casperas simbols tik smuks un smukas drebes :) man pat dos ziemas jaku,jo te sezona visu laiku snieg!!!!!!!!!!!!
tad bija mans pirmais treninsss!!!! SKRIESHANA! nu bija gruti,bet nebija tik gruti,ka nevar izturet,man pat beigas bija laba sajuta,skrejam kadas 40 min,visados veidos,bet tur tiesham ir jaskrien un skrejam tas naves ari,(lidz gala linijai,atpakal-lidz sodam-atpakal utt) nav taka ridzenee,kur var sachkot,jo te visu laiku visi treneris skatas un uzmundrina! tad kapajam 5pret5 un man ta patika,es tur normali sakabinaju,un man jau dod gadrizz visas piespeles,jo labi kapaajos :) reali,man pat patika...
pec trenina gajam eest visas,un atkal ka parasti visi burgeri utt,bet es edu savu edienu,shoreiz kartupeli un vista,un daudz salati,un tagad es zinu,ka man negarsho zemenu sula :D jadzer savejaa abolu!
pec tam mes gajam atpakal un satika sheriju,aa un vina mums bus menedzere,mes sarunajam vinai darbu,tik forshi! piemirsu pateikt,ka pec trenina visiem obligati janem ledus un jaiet tajas vannas,es vel neesmu bijusi,jo man ir bail,visas tur taa blauj,bet kaut kad bus jaiekaapj :D
tatad mes ar sheriju atkal aizbraucaam uz veikaliem,tik shoreiz mes laidaam uz mall,un tas tik ir veikals,ne ta ir pilseta ar kadiem 50 pilziigiem veikaliem,tur bija visi iespejamies veikali,jau iechekoju visas kedas utt. un maari-skatijos drebes ari tev,tur vinas tik smukas!!! un man paradis kur ir pasts tad vareshu tev atsutiiit :)
tad vel iedomajaties,ta sherija mani vedis uz sheridanu pie eliinas,vina vnk ir tik laipna,un maciis braukt ar mashinu,taka amerikani-uzmanaaas :D un 6dien mes aiziesim uz baznicu,gribu redzet visus tos koncertus,ka filmas ir,jo viniem te ta ir,vini dzied un ardaas tur :D
a mana istabas biedrene nopirka jaunu tel un ipodu.. es jau noskatiju sev tel un fotokameru ari,kadreiz bus janopeerk!
tad braucaam atpakal un tagad tik esmu majaas,ir 11pm. jo mazliet apmaldijamies,bet bija smiekliigi :) dziedajam eminema dziesmas!
nu tas ari shodien viss,man tagad jamacaas,jo daudz uzdots un tiekamies riit :) :)***

Madža

2 komentāri: