my family :*

my family :*

piektdiena, 2010. gada 27. augusts

27.08.2010

Tatad vel joprojam esmu taja libary,kur vienigais var dabut internetu,bet nu es looti ceru,ka jau shovak es tikshu pie ta kabela un bezvada neta,tad vareshu sedet istabina un nebus te janaak,kaut gan te ir eerti un viss ir jauns un smuks. :)
pastaastiishu par celu.
viss sakaas kad izlidoju no rigas,bija chilins rigas lidosta vnk ir kkada tualete salidzinajuma ar frankfurti,ta lidosta ir kaa 6alfas kopa un tris stavos,es vnk kadas 15min braucu ar lidmashi nu lai tiktu lidz apstashanas vietai,nu tur sakaaas vaks,jo man bija tikai 1h lidz vasingtonas lidmashinai un es tak neko nezinuaju,kur jaiet un kur es esmu un cik ir plkst!!!! tad mums izlaida no lidmashinas kur mus sagaidija kkads busins,iekapu tur ir ieksha un mums kkur veda,aizbraucam visi izkapaam un tur parbaudija pases nu tikak talak,braucam uz nakam vietu kur bija tas chek inn un japarbauda somas,tur ari tiku gala,bet tur vnk pazida visi tie cilveki kas man bija apkart un redzeju tik zilu virieti no mana reisa tam skreju pakal,nezinuaju kas vins ir,bet vnk skreju kkur,tiesham  nezinaju kur :D
atskreju un skatos tur atda druzma un kkads melnais man uzmetas virsu un sak jautaat kas man bagaza utt,nu taka intervee bet es tada stresa ka vispar neko nejedzeju ko visn teica,tad kka tiku ieksha un skreju uz lidmashinu! iekapu lidmashina un tiesham pirmo reizi muza redzeju ko tik lielu,vnk lidmashina bija boings 777 kuram bij divi staaavi un kkaadas tris dalas kur jaiet,atradu savu vietu un sedeju pie loga,tas bija forshi un man blakus apsedas italis kursh visu laiku varijas un tad man bija zb un es vnk saku lasit zurnalu,ignoreju un visn aizgaj prom,haha bet man jau labaak jo man bija divas vietas un jalido 9h :) tad es tur normali izgulos,un noskatijos kadas 2x filmas un tad it ka aizmigu bet tur jau nevar pagulet,tad kkaa paedu ediens bija nu ka aju asv pustdienas normali bet tie snaki kur tikai chipshi un shokolades,edu tikai marsu jo chipshus negribeeju ;) jociigi :D
tad nonacu vasingtona kur man bija ajiet uz securiyu es atkal kkur vandijoas nvk sekoju plusmai un tiku tur,atstaju nospiedumus un tiku ieskha asv,biju tik laimiga,tad vajadzeja iznmet  bagazu un atkal vinu iechekot,tad to izdariju un gaju uz savu gate man lidojums bija 10p.m bet es tak nezinaju cik ir plkst. tad kka tiku pie vina un bija 8! gaju vazties pa lidostu,taka man bija slikti no ediena dzeru tik udeni un atradu phone automatu kur zvaniju skudzai bet vina jau protasm necela :( nets tur nebija,vai ari bija bet es neredzeeju kur!
tad sagaidiju to denveras lidmashinu un iekapu limasina man blakus sedeja meitene un pedeja bridi atnaca chalis kur visu laiku lamaajaaas,vnk skali teica fuch,shitt utt :D
un nejau es taja lidmashina satiku to chali ar zilo kreklu kam skreju pakal,vins bija latvietis un dzivo amerika,denvera :)
tad atlidoju un vnk tik liela lidosta,braucam pec bagazas ar pazemes metro bet es visu laiku gaju ar to zila krkla virieti ins ir loti jauks,vinam bija kadi 60 gadi un vins zinaja kas ir dina piterniece un iedev asavu nummuru,un epastu,jauki :) pateictoes vinam vispar tiku asv!
tad sagaidiju mantas un virietis no lv iedeva piezvanit mammai tas bija jauki :* un tad mani savaca otrais treneris,vnk tads sexulis,nopietni tir certams,tads shortos un nike drebees un vinam kadi 25gadi,nu maybe :)
tad gajam uz mashinu kko runajamies,tas jautaja vai negribu est makiti taka man bij tik sudiigi no ta ediena tad protams ka needu,gaju uz stavietu un tur man vnk kkads leksuss sagadija tik smuka mashina,es saku nice car,tas tads jaa bet nav mana ta bija galvenajam trerim,tad kko runajamies un tas saka ka jabrauc 4h!!!!! es vnk shoka,nu gaju gulet,ta ari pa miegam kko guleju bet nevareju jau pagulet,redzeju ka tas divas reizes peistaj pec liela sprite un chipshiem :D
tad kados 4no rita atbraucu,iegaju istabaa un man iedeva gultas velu un es aizmigu!
pamodos vnk 8. no rita es pat nezinu kapec,jo laikam mana ta komandas biedren bija auksha,nu saku iepaziities ar vinu :) vina ir jauka,un visu laiku ardaas un runa pa telefonu,smiekliigi,man vina patiik :) vina ir melnaaa!
parejas gan ko zinu irkadas 5 vai 6as un ir baltas un visu laiku runajaas sava strapa biju pie vinam izstabina bet neko neteicu,vinas tik jautaja kur ir tada latvia es saku ka pie krievijas,to vinas zin! nu taa,bet gan jau buus labiii!
vakaraa bus basketbola spelee vnk sava strapaa.. un tgd bus orienteshanaas :) un man looti vajag to adapteri lai tiktu pie neta,tad vel sapirkshu shadas tadas lietinas un fochuku lai visu varetu safochet un paradiiit :)
pagaidaam ir labiiii :)
uzrasktiishu velaaak kaa tee iirrrr!
paldies visam par vestulitem un bildem,bija miliigi :*
centishos visiem atbildeeeet!
chauuuuuuuu,lidz velaaaakam.
madzzza :*

2 komentāri: