my family :*

my family :*

svētdiena, 2010. gada 29. augusts

08-29-2010

Sodiena bija vnk lieliska! (man tikko gribejas rakstit great) :)
viss sakaas ar to,ka pamodos 8no rita jo ilgak nevaru pagulet... tad man 13.00 bija tikshanas ar savu viesu gimeni,ar kuru vajadzeja kopa pustdienot. lidz vieniem nosedeju sava istabaa un saliimeju visas bildes pie sienas,tgd ir daudz miligaak un jaukaaak :)****

laiks paskreja atri un man jau vajadzeja braukt pie gimenes,mani veda komandas biedrene un vel bija australiete jo mums ir viena gimene,vinas abas ir tik forshas :) mashina visu laiku smejaamies un protams mes apmaldijaamies,tas bija vaaaks,jo vina ir tik maza,knapi redz pari sturei bet brauc takaa prooofs,pagaja kadas 20min kamer sapratam kur esam :D
beidzot nonacu pie viesu gimenes. iegajaam ieksha un iepazinos,vini ttiesham ir jauki cilveki,paedu normalu edienu,vistu,corns,laikam ta bija kukuruza un visadus cepumus,vini tur it tik garshigi. ta maja kur vini dzivo ir nereali smuka,jo roksy(mamma) ir maksliniece un visa maja ir ka galerija,loti skaista.un vina ir bijusi visur,afrika,eiropa,australija,tiesham loti interesantas personiibas :D
pec tam braucam atpakal uz dorms(kojam) kur man pateica ka ir barbekju pec 1h,atkal eediens. nu neko,bija jaiet,aizgajaam un tur taaada ballite,vnk visa skola savacaas un eed,dzied,dejo... iepazinos ar milijons cilvekiem,bija smiekligi,jo visi jauta kur ir lv,vini mani sauc par madonu jo taa vieglaaak :D:D:D
talak gaju iepazit visas ekas,kur man rit ir lekcijas,man tie kalni tik loti bessij,jo visas lekcijas notiek citas telpas un tad man ir jastaiga augshaa un lejaa no tiem kalniem,vini te ir nereaaali!!!
pec tam kaut kada mistiska veida iepazinamies ar meiteni no otram kojam,kur nedzivo sportisti un aizgajam vinai lidz uz ice cream balliti.. EI TU NOST!! kas tur darijas,tur bija kadi 50 cilveki viena mazaa majaa un visur ie saldejums un visi tik chillo,runaaa es iepazinos ar kadiem 20cilvekiem,visi liekas tik forshi... tur bija nereaali,un nejau mes tur satikam to australieti un otru meiteni,sakaam baleties ar vinam,un riktigi norecamies,ar australieti man tagad ir tik labs kontakts,looti patiik :)
ar to meiteni ko iepazinamies vinu sauc shelie aizbraucam uz wall martu,jo man vajadzeja pulksteni un iepazinos ar vinas draudzeni,aizmirsu ka sauc,un ta vnk ir nereala-vina piedalijas got talant konkursa,tik labi dzieeed!! dziedaja mums mashinaaa... bet vienigi vinas visas ir loti lielas,haha bet tas nekas,man vinas pattik!
vinas sapirka saldejumu,zemenes un taisiis man tadu kuuku riiit :)
tapec esmu looti prieciiga un loti sagurusi,tik gara diena,un rit jau 8 ir pirma lekcija,tad redzes kaa ieees :D
cerams ka viss buus labi...
turat ikshkus!
ar katru dienu te ir ar vien forshaak,taka neuztraucies mammu :*:*
mana istabas biedrene tiko man pateica,ka miil mani,tiik jaukiiii :)
es vnk visu dienu shodien smeeejoooooosssss... a un piemirsu pateikt,iepazinos ar balto puisi,vinu sauc endrju,liekas riktigi forsh,vins visu laiku runa pa mani jo vinam nereali patik lv,nu nezinu kas tur buus,bet vismaz draugi man tgd ir,tas ir labi!
tad jau lidz velakaam,buchaaas visiem,kuri lasaa :*

5 komentāri:

  1. Ko tu domāji ar -nu nezinu kas tur buus- hahaha... :P :P

    AtbildētDzēst
  2. Man tāds pats jautājums kā Džo, jā, Madž?! :D

    AtbildētDzēst
  3. Madza kantee nost , to endriijuuu (love)
    prieks ka tev iet labi un dava patika :P

    AtbildētDzēst
  4. :D :D :D :D :D :D smieklīgi. :D

    AtbildētDzēst
  5. nu tur ir :D hahahah
    netak vins man tikai draudzins,te man tadu daudz :D es pat nezinu visu vaardus!!

    AtbildētDzēst