my family :*

my family :*

pirmdiena, 2010. gada 30. augusts

8-30-10 pirma skolas diena

Pirma lekcija man bija 8a.m. un ta bija politika un wyomingas diplomatika :D
tur gaja lieliksi,jo pasha sakuma iepazinos ar susiju,vina ir no italijas un spele volejbolu un vina runa apmeram 100x sliktak nekaa es,tapec mums ir tik jautri,mes visu laiku smejamies par to,ka nesaprotams neko :D
skolotajs: vinu sauc dons robinsons un vins ir pilnigi sirms,vinam ir gara barda un mati ka valdim valteram un visi sirmi,izskatas loti biedejoshi,bet vins ir loti recigs,visu laiku jokojas un shkiet,ka man patiks shi stunda jo vins ir jautrs un mak piesaistit uzmanibu,un es pat saprotu,ko vins saka.. vins runaja par dzordzu bushu,ka vins esot labaks par obamu :D ai ta bus viena traka stunda :D
nakama bija biologija!!! tatad ta man ari sakrita ar italieti un gajam kopa,tur satikam kadas 3 vai 4tras meietens no komandas un manu trako istabas biedreni un autsralieti ari,tur mes visas sezam kopa un visi zin ka esam bbolistes un skatas uz mums ka zvaigznem :D viniem tas liekas looti kruti!
tas skolotajs ir siks,brilains un nav galigi recigs, vins runa sava nodaba un es nedzirdu un nesaportu nevienu vardu,taka tas stunda buus loti jautra :D un es jau iechekoju kas mums bus jamacaas,un man ir jamacas pilnigi identiski tas pats kas bija lv tikai ANGLISKI,visas shunas,kimija,kauli utt. viss ko macija maurite :D te laikam bus japamacas.. vins mus palaidaa atrak un tas bija forshi :D
tad gajam est un tur bija tada izvele,vnk picas,hotdogi,hamburgeri,ari normals ediens ko edu es,un salatu bars un visi iespejamies snaki un saldumi,kukas,cepumi utt. man tik loti bail,ka bushu resna no shita visa,bet es censhos est tik salatus un auglus un dzeru sulas,neko citu ;)
pec tam man bija writing part,kas ir datoros,un iedomajaties man jau bija pirmais TESTS!!!! sakuma isti nesapratu ko darit bet beiga sjau bija easy,tur vnk prasa ka jaliek komati,tas tak ir smiekligi :D cerams,ka te bus forshi! te es esmu kopa ar australieti un volejbolisti no bulgarijs,mes kopa tusejam :)
velak mes gajam atpakal uz kojam un pec tam mums bija parbaudes pie arstiem un visadi testi,vai neesi tizls :D es neesmu!!!!
tad bija sapulce pie trenera,kur vins iedeva visus sarakstus un dokumentus un runaja kadas 2h...tas bija briesmigi,jo tad lv bija nakts un man tik loti naca miegs un es vnk neko nedzirdeju un nesapratu,tas bija briesmigi...bus rit jaiet pie trenera viss japarprasa atkal.
manai koamndas biedrenei shodien bija dz.d un mes del tiem testiem nepaspejam paest vakarinas un taoec visas braucam uz kkadu estuvi,un man tik loti gribejas eest,ka es apedu savu pirmo un pedejo burgeru amerikaa!!! vins bija tiiiiiik garshiiigs un visi tie kokteili tur bija kaa filmaaaas,tieshaaam :) bet es nekad vairs needishu neko tik treknu,un tureshos pie saviem salatiem un augliem...jo te ir nereali gruti neklut resnam,ja apkart viss ir tik garshigs un par brivu...bet pagaidam es turooos!
un neesmu dzerusi nevienu gazeto dzerienu,liekas,ka driz nevareshu iedzert abolu sulu,hahaha.
tad atbraucam atpakal kur satikam musu vakardienas draudzeni sheriju,kura mus atkal aizveda uz wall mortu.. un rit sarunajam,ka vina mus vedis uz istajiem veikaliem,nu kur visi nike,adidas utt. veikali ir. tad iechekoshu visas drebes un kedas. bet kaut kad driz mums dos visu ekipejumu,nevaru sagaidit jo te viss ir loti smuks,mums ir nike drebees :)

a un aizmirsu pateikt,ka mans viesu gimenes tetis ir NBA tiesnesis Denvera,un vins ir tiesajis carmelo entonijam :))))) tik superigi,vins ir loti savdabigs ar saviem jokiem :D

rit man pirma lekcija ir tikai 11a.m un ir tikai divas,taka varetu but forsha diena,un 3.p.m mums ir spele,jo jau parit sakas istie trenini,un tur varesim nomirt ;)
pagaidam es no savas komandas kontaktejos tikai ar baltajam un savu roomy,jo parejas melnas ir kip krutaas,bet es domaju,ka saksies trenini tad bus savdaak un bus draudzigakas,es ceru,bet ja nee,man pox...tapat izkapaashos :)

tikko runajos ar dzo un skudzzu tas ir tik superiigi,ka mums ir skyps.. skudzza pildiis manus majas darbus :D piemirsu pateikt,ka man jau lidz paritdienai ir jaizlasa politika 20lpp no gramatas,kur es neko nesaprotu un anglu valoda jalasa kkada pirma nodala un jaiemacas vardini,nu lai man veicas :)


buchas&sveicieni visiem :*

3 komentāri:

  1. :) nu forši :D Tik tu centies ko saprast un tulkot :D Lai zinātu kas un kā. Vismaz jautā citām, kas notiek :D lai paskaidro :D

    OKē, viss baigi superīgi! :*
    Bučas.
    PS: GAIDU vēstuli, ja kas.

    AtbildētDzēst
  2. neaizmirsti, varu tev aizsūtit visus savus pag gada m.d, mosk noderēs!! :)

    AtbildētDzēst
  3. jaa,tas buutu ideaali :) suuti shurp!!

    AtbildētDzēst