my family :*

my family :*

sestdiena, 2010. gada 28. augusts

08-28-2010

Sakshu ar to,ka esmu loti nogurusi,tiesham.. man tgd tik loti nak miegs,laikam pirmoreizi izjutu to laika starpibu,jo jums tgd ir agrs rits,bet man tikai desmit vakaraa,tapec laikam bus jaiet agrak gulet. un es velreiz loti atvainojos par manam gramatikas kludam,bet es rakstu atri un isti neparlasu ko esmu uzrasktijusi,tapec ta gadas ;) sorry,my baad,hahaha. man vnk pie shiem vardiem tik loti japierod,jo dzirdu vinus katru treninu.
oky,bet tgd par shodienu. 
guleju es loti labi,bet taka man te nav telefons man nav ari modinatajas,un es znaju,ka man 9.30 ir tests,lai zinatu kura klase mani likt,un tad no rita es ta piecelos,un man nav ne jausmas cik ir plkst. pamodas arii keara(ta laikam latviski skanetu vinas vaards) un bija kadi 8.30. labi,ka nenoguleju... aizgaju uz testu kopa ar australieti,tests bija datora,nu anglu valoda tur bija murgs bet nu matematika,es sajutos tik gudra,vnk prasa atnemt dalaas,tas pat bija smiekligi,nu neko visu uzrakstiju,un aizgju pie alisones,kas liek klases,tiku pie stundu saraksta un visa pareja,1dien viss sakas un tad redzees kaa buss. bet katru dienu man ir anglu valoda tad ir matematikas,biologijas un vel visadas bet nav daudz stundu,katru dienu kadas 2-3 lekcijas un trenins no 2-4p.m 


pec testa bija paredzats,ka iesim visas spelet,ta es ar australieti aizgajam uz zali,un tur neviens nebija,nu neko satikam treneri un vins teica,ka trenins parcelsts pa 1h. bet nu palikam zale,jo uz kojam atpakal nav jega iet,jo zale atrodas tada kalna,vnk 100m augsha jakapj,stabili virs juras limena... 
pargerbos un gajam metaat,tad ari pienaca treneris un saka man padod bumbas un maciit jaunu metienu,bija forshi,un man normali krita,taka tie grozi ir tadi ka dsn,atlec baigi,bet triniisi man krita :)
visu laiku metu jump shotaa,chukste var lepoties,jo tas parejaas taa nemaak. haha
tad atkal speleejaam un atkal tas pats skrien-met bbols,bish bessija,bet shodien es vnk sanemos un gaju lidz galam pati,tur normali atravos no melnajam bet tas ir normali,tad kad kko iemtu,tad tas saka man teikt,good utt, te ir uzticiba jaiekaro,un tad bus oky.
pec tam gajaam uz istabinu un dushas,neviena neiet dushas zalee,bet tas jau skaitas normali. man te loti patik tas,ka pe trenina nomet mantas un rit jau vinas stav tiras un izmazgatas skapiti. a un gerbtuve ir tik kruta,krutaka neka vef rigai,te ir tv,majas kinozale,muzikas centrs,katram ir savs skapitis,ar krekliem,dzerieniem utt. kad saksies sezona bus visadi dzerieni...ir ari kkada telpa kur visi iet un nem ko vaig,ledu,teipus un visu parejo,tur ir ledus vannas,kadreiz bus jaieiet,japamegina,skudzza teica,ka baigi laba stelle :)
pec tam gajam est,jo nebiju atkal neko eedusi,jo biju tai testa kad bija breakfest time. pirmo reizi redzeju kajenicu,nu looti leila,un tur izskatas ka botaniskaja darza,visur zals un koki,bet iekshaa..
ediens bija normals,isti nezinaju kas tas ir,kkads lidzigs lazanjai un pupinam,to isti daudz needu,bet gaju uz salatu baru,tur ir ta ka nem ko gribi cik daudz gribi,gan dzerienus,kur ir viss iespejamais,gan pats taisi saldejumus un saldos,vnk ed ko gribi,tas ir forshi. tik loti [ieedos salatus un tur ir melnas olives,vnk dievinu vinaaas :)) mmmmm.
tad ari apsedamies pie basketbolistu galda,kur visi kopa,gan meitenes gan dzeki,nu lieki piebilst ka melnie sava strapa runa par sexu pie galdaa!!!!!!!!!!!!! tas ta interesanti,bet es viniem isti nepievershu uzmanibu,vini doma,ka es vnk nerunaju :D
tad tie visi black mambas aizgaja un atnaca australiete,braziliete un shejieniete,sakam kko chilot un beigas izvertas tiesham gara saruna,ta brazilieti,nu vinas abas isteniba ir realaas,iedomajaties ta braziliete atbrauca uz asv un nezinaja nevienu vardu angliski!!  vina stastija,ka lidosta vnk neko nesaprata un apmaldijas un nebija neka,ne telefons ne nauda,vnk arprats,tad ar zimju palidziibu tikusi kka pie tel,kur piezvanija bralim un tam bija jazvana treenerim,nu tads piedzivojums,bet tgd jau vinas labi runa,jo vina ir te jau ilgi,bija vasaras skolaa... vina teica,ka sakuma neko nesapratusi,bet atri jau iemacaas un ka man buus labi.
tatad satiku ari savu viesu gimenes teeti,un rit man ir vienos jabrauc ar viniem pustdienaas,bet bus ari rozalija(australiete) jo ta gimene mums abaam ir viena,taka varetu buut jauki. 
ah,mums tak shodien ir baiga ballite,mani ari uzaicinaja,bet es neaizgaju,jo esmu tik loti nogurusi,drizak miegaina,biju domajusi iet,bet tad uzzinaju,ka jaiet uz kkadu kalnu,un tad visi brauc uz tako restoranu un tur ballejas,bet tad es viena netiktu majaas,labak paliku istabina un driz iesu gulet,mana romie(istaabas biedrene) aizlaida,teica ka atvedis man tako :D hahha
strap citu mes tris-vina,braziliete marlija un es sarunajam,ka maciisim valodas viena otrai,es vinam lv tas man brazilieshu un anglu un tas bija tik smiekligi,kads vinam akcents vispar nevar izrunat musu vaardus :D
vinas saka a burtu ka amerikanu a un sanak ka ei :D tik smiekligi!
tad pa dienu parunajo ar mammu,mari :*:*:* un tgd ar dzoo un skudzzu,ta anna SONKA man atkal neatbild,nu tada vecene,cerams vina shito lasu,bet kada iespeja,jo es jau zinu,ka vinai prakstiski nav laika!
neatceros vai jau teicu,bet man 1dien sakas fiziskie testi,un 2dien trenini,mazliet bail no ta,bet cerams Viktors bus nacis par labu un vareshu paskriet. 
nu tas shaja reize varetu buut viss,taka rakstiet man,es gaiduuu.. milu juus visus un skumstu :*:*


p.s mes shodien ar dzo un skudzu ierecam,ka visi kas bija draugos online bija kkadi arzemes atrodoshie cilveki,tas bija reciigi :D


oky, see you soon 
Madara

3 komentāri:

  1. Viņi domā, ka tu nerunā?!??!?!?!? Tas vnk nav iespējas un tam es neticu :D:D:D
    Ļapsa :)*

    AtbildētDzēst
  2. hahaha,nu nav jau tik traki,vnk ar dzekiem nerunaajos :D hahah. :D

    AtbildētDzēst
  3. hah, jā grūtiiedomāties ka Madža vairāk klusē nekā runā :D
    Linda

    AtbildētDzēst