my family :*

my family :*

piektdiena, 2010. gada 27. augusts

27.08.2010 diena&vakars INTERNETS ISTABINAAAA

hmmm.... nu ka jau teicu,ka man ir loti paveicies ar manu istabas biedreni,jo man tiesham nebutu ne jausmas ka es te visu izdaritu bez vinas,jo gajaam un tam visam galvenajam majaam registreties,tad es dabuju savu photo ID un visadus kodus,bet mes visur gajaam kopaa un ja es kko nesapratu tad drizak vina visu man sarunaja,tas bija jauki :) tad dabuju gramataaas,man vinas ir kadas 8,diezgan lielas,smagas un daaargaaas :)
tad gajaam eest nu tas bij vnk vaaks,ka jau amerikani,tur bija tads ka zviedru galds un kur visi gaja un nema ko griba,bet viss kas tur bija,bija hamburgera sastavdalas vnk tu vari pats sev taisiit burgerus un dzer visadus dzerienus cik gribi un vel tie cepumi kaa filmaas ar kochaam,tad es sanaak apedu vnk maizi ar desu,salatiem un gurki,bet nekadaam taam trenkajam lietam ko vini liek tur iekshaa,jo es vnk te neko nevaru ieest,es nesaprotu ka es te dzivoju bet ir pus11 vakaraa un pa visu dienu esmu to maizi apedusi,bet man negribas eest,tada sajuta ka veders vnk atsakaaas,visu laiku dzeru udeni vai sulu :)
tad pec tam gajaam uz istabinu patusejaam te bish un ta ari pagaja laiks un bija ajiet uz to vakara speeli,shoks bija tads ka skola atrodas savaa kalnaa un vnk katru reiizi tur jaiet kkadi 100m vnk kalnaa besis kad esi uzkapis :D oky,ieeju zaalee vnk liela,smuka,jauna utt. iegaju gerbuve visu nepaspeju apskatii bet kaa jau asv,savs skapitis kur visas mantas nu tris krekli jau bija iedoti un man bija javelk melnais,iedeva pudeli ar manu vardu,bija jauki. tad gaju uz zali,satiku treneri un tas tur iepazistinaja mani ar visaam bet tapat nezinu ne vienai vaardus :D tad bija jaspele,vnk vinas nostajaas un saak kapaat bez nekadas iesildishanaas vai kka taada,vnk saak uz diviem galiem maukt. nu ko speleeju arii,bet sakma bija nereali gruti pierast,jo tas basketbols ir pilnigi netehnisks un vnk visi skrien un met,bet kka mistisiki vinas tas triokas labi met... vnk kam bumba tas iet un met,man tas bishit bessija un tad saku ari pati iet sakuma visi pa isu bija,bet velak jau pieradu un man jau saka dot piespelees,bet var redzet ka vina sjutas krutakaaas,jo es jau jauninaa bet man poks,es tur tapat kapaashu,tik man gribas dot tas piepslees,cerams kad bus sezona bus noteikumi ka ta jau nu spleet nevar,vinas ir nereali atras un agresiivas bet ir oky,gan pieradiishu un slinkas ari,vnk neskrien aizsardzibaa!
tad pec trenina mums aizveda uz veikalu,bija milziigs nu tas waallmart,nopirku tur visu iespejamo,sakot ar zekeem un velas pulveri un beidzot ar augliem un sulaam :)
aa un pats svarigaakais ko es nopirku ir tas i-neta vads un adapteris tgd man istabina ir nets un jau 2h sezu un nejutu laiku,bet man naak miegs driz bus jaiet guleet :)
tikko ari runaju ar lieni un zentu skypaa,tas vnk ir haha loses :*:*
man loti piietruukst juus visu,bet es vel ne vienu reizi neesmu raudajusi,cerams ka tas ir labi!
iepazinos ar parejaam komandas biedreneem vinas visas man atgadina kkadas krutaas bet dazas ir forshaas,kko runaajas un taaa,citas nu melnaas vnk tik blenz,bet gan jau pieradishu,parsvara visu laiku pavadu ar istabas biedreni bet vina man nereali paliiidz,jo es tak vel nerubiju ko vini te runaa,tieshaaam.... vnk stavu un skatos,okyyy :D:D:D:D
rit man ir tests kada klase es maaciishos,man ir 9.30p.m tad pastaastishu kaa gajaa un nezinu ko darishu talaak jo neko nezinu,bus jaauzin kur te var normali paaessst :)
nu taa takaa man te iet diezgan labi un viss ir chiki,vnk tik diena vilkas nereali ilgi un man vel jadzivo te 9meneshi bet es ceru ka saksies skola un trenini tad buus vieglaak!
aa un es dabuju savu spleu sarakstu,amnas speles radiiis video onlinee taka varesiet mani redzeeet :)
un man tris reizes laikam jasplee pret eidu un to skolu :) foorshi!
takaa taaa :)
laab tgd man zvana skudzzza :*
turiet ikshus par mani un man jus visi pietrukstat,buchas un sveicienii :)
maaadzzza :*

1 komentārs: