my family :*

my family :*

sestdiena, 2011. gada 1. janvāris

2011 new year

LAIMIGU JAUNO GADU VISIEM, KAS IR LV UN MANIEM AMERIKANU DRAUDZINIEM! :)***

jaatdziist,ka neesmu bijusi ipashi laba blogu rakstitaja 2010. gadaa,bet nu es looti ceru,ka kaut kas mainiisies un jus mani sheit redzeesiet biezaak,jo kaa Dzonsone teica,tas nemaz nav tik viegli,rakstiit blogu katru dienu un visu laiku, es zinu,ka tas nav attaisnojums,bet nu man tiesaham dazreiz nav laika vai ir tads nogurums,ka es vienkarshi nevaru sanemties un uzrakstiit.. ;)

bet tas nav attainsojums ari jums,juus mani itin biezi varat sastapt skypaa vai draugos vai veel nezin kur,un ja gribat,tad droshi rakstiet man personiigi,es atbildeeshu :D (nepiekopju annas metodes,hahaha)

nu,kas ir noticis par sho laiku?! isti jau visu neatceros,bet nu iet man veel joprojaam looti labi un esmu prieciga,ka esmu sheit...
ir beidzies pirmais sezonas aplis un tagad saksies istas speles,par vietu play offous :) tatad,tikai tgd saaksies ista sezona,jo pirmais aplis ir takaa trenins speles nu ir istas spelees,bet vinas neko nedod,pec otra apla nem veraa visas vietas kaa tu starteesi finaalos,tapec jaauzvar pec iespejas vairak speles un tad finali notiks pie manis,Caspera un tad iespejams es satikshu dzoo,lauru un elinu vienkopus :)

par skolu... skola vispar ir kkads parsteigums,nu kaa tas var buut?!?!?! man ir visi A un B limeni,pati nesaportu kaa tos testus nolieku,bet nu esmu apmierinata un lepojos ar sevi :)) hahha

ziemassvetkus es sagaidiju saut-dakotaa,pie savas draudzneees gimenes,jasaka ka vinai ir diezgan liela gimene,jo man bija triis ziemassvetki,jo gimene ir kaadi 70 cilveki,tapec svinejam triss dazaadas majaas un visi tika pie davaanaam,runajot par davaanaam,man tagad riebjas sainot davaanas,jo es vinas sainoju 7h no vietas,nu ar eshanas pazueem,bet tomeer,tie amerikani ir slimi,nu kaa var buut tik daudz davanas??!?! bet nu es nesuudzos,jo pati ari sanemu milions davanas :)

kopumaa tur gaja looti jautri,es dzivoju dazas dienas ferma,baroju govis,braucu ar traktoru,sniega moci,rangeru un mashinu visu laiku :D tie tik bija laiki,izbraukaju visu pilseetu,bet nu jasaka ka pilseta nav ipashi leila,ja iedzivotaju skiats ir 60 :D:D:D hahahaha bet tas bija tik viena majaa,parejas majaaas atrodas normalaas pilsetas!

sakot tie tik bija laika,es piemineshu,ka te,Caspera e sta braukaties nevaru,jo te ir taaads murgs!!! pie mums ir atnakushas visas forshaas sniega veetras un tas tiesham ir sniega vetras,jo araaa ir metru biezs sniegs un nekur tu nevari tikt,jo viss ir aizputinaats un galvenie celi ir aizsleegti taka no pilsetas araa netiec. parvietojamies tikai uz zali,kojaam un veikaliem,bet nu shodien rekinot kopa visu komandu un treenri esam iesprudushi 13x :D tas ir slimi :D
es 1h laikaa esmu stumusi 5 mashinas!!!
bet nu mums te iet jautri!
jaunaais gads ari bija foorsh,taka mes kojas esam tikai basketbolisti,jo parejiem skola sakaas tikai 18! janvari tad mes visi sapulcejamies viena istaba un kopaa dzeram bernu shampi un spelejam speles bija jauki,mums pat bija papira saluuts :D

tagad mes te dzivojam kaa izoleeti no parejiem,bet pagaidaam viss ir oky,un neviens nav miris :D
trenini man tagad ir 2x dienaa,no rita metieni un tad skrieshana vakaraa,esmu dziva un tas ir pats svarogaakais :) ir jau gruuti,jo tomer 2vas nedelas bija gruuti,bet nu 5taja jau sakas pirmas spelees,taka jabuut gataviem,un te vairs nav nekadu joki,te ir jaiet uz visu banku :) mums ar treneri bija tada baigaa sapulce,un nu centiisimies vinu nepievilt :)

un tad veel mums vajadzeta izteikst savas jauna gada apnemshanaas :D
un tad maneeja ir NEAIZMEST GARAAM NEVIENU METIENU NO APAKSHAS, jo tas mani vnk nogalina :D

ceru,ka viss piepildiisies!
buuchas un sveicieni visieeeem
miilu juuuus :)
liidz velaakam :*

2 komentāri: