my family :*

my family :*

ceturtdiena, 2011. gada 6. janvāris

spēle+indiāņi :D:D:D

ak mans dievs :D
tatad,bija man pirma spele pret Little Big Horn College un mees vinnejaam,bet kas tur darijas?! vnk vaaaks...
atbraucam laicigi,viss kartibaa,skatos no arpuses tada divaina zaale,nu kkas nav,ieejam ieksaa un paveras skats,zaale izskataas,ka no 60tajiem gadiem,kkada koka griida,tribines tuliit sabruks,viss tads NEjauns un nepattikams,bet nu neko,jakapaa ir...tad nakoshais kas pasrteidza bija tualetes. hahah
ieejama iekshaa un pirmais ko ieraugi ar lieliem burtiem pa visu sienu uzraksiiits BITCH, par tualetes papiru vispar nav ko cereet,jo tur no cetram tualeteem tikai divaam bija durvis :D:D:D un parejas divas aizsleegt nav iespejams :D
tad gajam uz geerbtuvi,kkaa jocigi,abas komamndas vienaa lielaa telpa bet nu nodaliits ar sienu,visu protams var dzirdeet ko runaa,bet tas normaali!
nu, sagerbjamies un ejam iesildiities,un eju uz laukuma un skatos visur tikai indiaani,un saaakaaas...
kadi 10 idiani saseedushi apkaart vienaaam lielaam bungaam un visiem kkadas vales rokaa,(beisbola nujas utt.) un mums tgd jaslidaas un tie saak savas izklaides,nu dziesmas,vnk blaustaaas nereaali,visa zaaale skan,man pat bail palika,tiesham nu 30 min kko dzied un blauj savaa valodaa,un tad tikai nak skatitaaji,un skatos visi tikai indiaani,velak mana paskaidroja ka esam vinu teritorija un te 98% dzivo tikai idiaani :) nekad sava muza neko tamlidzigu nebiju redzeejusi!!!
tad himnas vietaa mums bija jaklausas vinu himnu,un nejau vina bija kadas 20min gara,visiem jau zb,bet nu muus to nosistu ja necieniitu vinu religiju,man ta vismaz liekas ;)

tad par speeli! vinnejam ar kadiem 25-30 punktiem,nebija nemaz tik viegla spelee,pirmais puslaiks bija tads lidziigs!
par mani: es uzgaju laukumaa kadaa 15min un uzreiz ieliku triini un tad velak parkeru bumbu un ieliku ar sodu un nejau uzmetu KLUSO SODINU!!!! :D:D:D hahah (man kka izslideja bumba) un tad tur vel bish iemetu un principaa loti labi speleeju un taa ari turpinaju speleet,nospeleju visu pirmo puslaiku un velak otrajaa vel kadas 10min bet tad jau vairs nebija incha,mes vinas salikaam :)
komanda labi nokapaja un  treneris prieciigs,un mums bija kadas 30! atlecoshas bumbas uzbrukumaa!

tad velak skatijaamies dzeku speeeli,ta bija vel aizraujoshaka,jo musejie vinus pa kadiem 80 vinneja,bet nu bija labi danki un haahah,viens dzeks (Dzonson,tas no Californijas,ar ko skypa runaji) gaja taka uz mainu un musejie meta sodu,un tas kas meta,aizmeta garaam,bet Tylers kkaa es nezinu kaa,to laikam neredzeja vai neskatijas bet nu nenormalaa atruma uzskreja laukuma un saka blaut ko visi sedz,bet nu vins bija 6tais speleetajs,cik tas bija recigi,vnk kaa hokejaa mainijaas,protams tehniskaa,bet nu visa zaale gar zemi un tagad shitais joks vinam buus uz muuzu,nu vismaz casperaa :D:D

tagad nakosha spele ir ritt un parrit,man normals grafiks janvari,speles gandriz ik peec 1nas dienas!
lai veicas!

liidz velaakaam...
Madža

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru