my family :*

my family :*

piektdiena, 2010. gada 26. novembris

HAHA, kkāds murgs!!!! :D

un man likas,ka kkas taaads nekad nenotiks ar mani,bet nu notika :D:D
tatad,vakar bija mana pirma pteicibas diena un mums bija jabrauc uz turiniiru, Idaho.
viss itka kartibaa, izbraucaam 6.30 no rita un pec visiem apreikiniem jabrauc ir 12h,bet....... hahahahhahaa
kad mes bijam tikushi lidz Rockspringsai,tas ir kads 3h brauciens,mums saplisa autobus :D:D labaakais bija tas,ka visu to celu bija nenormali auksti,jo araa ir kaadi -15 graadi,nopietni..... vnk visu celu,nu tas tris stundas drebeeju;) bet nu neko,domajaam,ka kamer ediisim,to autinu salabos,bet nu tas ievilkaas mazliet ilgak nekaa cereets,nu istenibaa loooti ilgi... mes nosedeejam rockspringaa kaadas 5 stundas un labaakais jau tas ka visi veikali un viss parejais ir ciet jo ir pateicibas diena,un tie jau nennormali sveeetki te,tapec visa pilsteta mirusi un mums bija jagaida aukstaa autobusaa kamer atbrauc cits autins un mums tur visu sataisa... nu pec kada laika ta ari notika,un tad braucaam visu celi mieriigi shurp.. ieradaamies kkur pus1 nakti,bet pec plana mums bija trenins jau 6vakaraaa :D takaa mazliet stulbi sanacaa,bet nu cels bija loti smiekliigs. noskatijaamies visas iespejamaas basketbola filmas un stulbakais ka skatoties coach carter musu treneris smelas iedvesmu,nu tur ir ja kko nepilda,tad suicides un push-up,tad vins mums tgd visu laiku draud ka buuss 100suicides un 500push up :D hahah
tgd esmu viesnica,nakti guleju takaa nosista,jo nu bij jau iemesls :)
shodien jau bija trenins un man tgd peec 30min jalaiz uz speli,buus gruuti,bet gan jau..vnk jakapajas,ir jauzvar!

oky,velak uzrakstishu kaa gajaaa.. :D
bet nu tas ir viens no smiekigakajiem piedzivojumiem sheit :D
oky,buchas visiem!
esmu dziiiiva!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru