my family :*

my family :*

sestdiena, 2011. gada 8. janvāris

BĻODA

nu sveiki visiem,pashlaik es esmu tik dusmiga,ka liekas,varetu kadu nosist...
bet ir oky,tas ir deel spelees!
nu tatad speleejam pret NJC un zaudejam pashas beigas pa pieciem punktiem,un galvenais,ka ta bija musu spelee,mums vnk bija jauzvar,bet nu protams kads kko norok un mes zaudejam... PASHAAS BEIGAAAS!!!
bet nejau tapec es esmu dusmiga,es drizak esmu dusmiga uz treneri,jo nu ZB ko vins tur pats chakareejas,vnk liek tos savus sophmorus laukumaa,un kaut gan looti labi zin,ka mes jaunaaas kad esam laukumaa kapajam labaak,un mes vinnejam,bet tas ir idiotttts! (neparprotiet,man looti patik mans treneris,bet nu shodien vinam bija aizgajis shirmis cieeet) vnk ietiepjas un cer,ka vecaas ir pieredzejushakas un spelees gudraaak,bet taaa nebija....
oky,par mani... nezinu,speleeju kadas 15min,bet nu vareju daudz vairaaak,jo nu kapajos es oky,un izciniju bumbas un vispar mes labi spelejam aizsardziba,bet nu tad kadas 5min pirms beigaam,kad es iemetu,man vnk ieskrapeja taa roka,ka visa forma bija asiniis un man vajadzeja parvilkt formu,bet nu es jutos tik labi,vareju tur normali kapaties,bet nu tas mani nomaina un nezinu kaa,bet nu aizmirst par mani,aaah... viiss jau butu kartiba ja mes vinnetu un parejas labi kapaatos,bet taa nebija,kaa var aizmest garaaam piecus metienus no groza apakshas peec kaartas?!?!?!?! nu jaaa,un taa nu mes beigaas zaudeejam,un reali pashas vainigas ;)

oky pats labakais :D
pec spelees visas ieiet gerbtuvee un kapa klusums neviens neko nerunaa,vnk skatas gridaa un tad saakas...
treneri ienaak gerbtuvee un tad pirmais,kaa saaka kliegt tad taa ari kliedza kadas 15min no vietas!!
eiii tuuu nooost,ko tik vins tur neblava,vnk taaa nolika visu komandu,un vecaaas,bet nu vinam tur bija taisniba,es piekriitu,man liekas,ka visi araa vareja dzirdeet ka vins blava,vins vnk kupeeja no dusmaam,un kaa vins blieza pa taafeli no visa speka,nu nezinu,bet liekas,ka vinam plauksta varetu buut lauzta!!! nopietni...
es vnk sedeju un skatijos gridaa,un vins tik ardijaas,blava kaa var taa speleet,kaa var neklausiities ko es saku utt. un tad beigaaas saka blaut par to,ka 1dien uz treninu nak tie,kas velas speleet un tad sakas speleeshana uz jutaam un hahah,visas stulbas melnaas saka bimbaat :D:D:D:D:D bet nu pashas vainigas,ka noraka speeeli!
es jau nu galigi nejutos vainiga,tapec man bija pofig,nu gluzi ne pofig,bet es drizak biju dusmiga,jo mes reali varejaam vinnet :)

oky,nekada katastrofa jau nav notikusi,vnk mes vairs nedrikstam zaudeet un 1dien mums buus navigais trenins :D
jo mums jau nakoshas brivdienas atkal triis spelees!
es ceru,ka vins kko mainiis un saaks biezaak roteet pareejas,par sevi jau ir oky,bet nu zb jau,ka visu laiku vins nelaiz citas laukumaa,jo ar tam man patik labaak speleet :)

aaa,kas vel inchiigs...
pec spelees vnk runajos ar faniem un viesu gimeneem,kad pekshni dzirdu,ka Marlija un Knesha saak vnk blaust viena otrai virsu un nakamais kadrs,visi saak skriet uz turieni un es nesos arii un nejau vinas vnk saka kauties,nu taa pa iistam,ak mans dievs,vinas ir istabas biedrenes un vinam viena otra taa bessij un tad nervi neiztureeja un Marlija kaa gaaza un tad sakaaas striids :D smiekligi jo es skreju un tureeju Marliju it ka vina butu kkads dzeks un tad treneri nesaas tur un saka blaut WHATA FUCK IS GOING ON?!?!?
bet nu jaaa,vnk visi juuk prataaa :D

bet ar mani viss kartibaa,vnk slikta diena un slikta spelee!

miilu juuus,ceru,ka ir interesanti lasiiit :)
liidz velakaaam :D***

2 komentāri:

  1. Man patīk, ka tu tik bieži raksti :D :D haha labs šitas.. un par tyleru tā smējos!!! :D pastāstīšu tyree :D

    AtbildētDzēst
  2. es censhos :D jo mani sabara jaunajaa gadaa,ka es nerakstu,tagad censhos visu laiku kko uzrakstiit :))

    AtbildētDzēst