my family :*

my family :*

ceturtdiena, 2010. gada 4. novembris

PIRMAA OFICIALA SPELEE

wuuuhuuuu,esmu tik laimigaaa!!!!!!!! nejau mes vinnejaaam snow collegu,vina bija pirma vieta visa musu konfurencee,un parbaudes spelees mes vinai pa kaadiem 25zaudejaaam ;) bet shodien vinnejaam 82-71 ;)
oky par mani!
negaju pamataa,bet laukuma uznacu kad bija pagajushas 7min. ka jau visi zin,un ja nezin,tad tgd zin amerika spelee 2x pa 20min,nevis 4x 10min. kaa normalaa basii :D bet oky! pirmais ko izdariju bija ieliku triini,uzreiz!! protams bija stresins,vispar bumbu nejutu,kkur uzmetu un ielidoja tiirais,tad jau sajutu spelees garshinu un kapaajos,skatitaaji vnk ardaaas,pilnas tribines :) tad dabuju 2sodus,un tas viniem skaitas traki,taka treneris man negribeja laist laukumaa vairak pirmajaa puslaikaa,jo taka taupija :)
tad otrais puslaiks,pirmo zaudejaam 34-31. sakaaas loti haotiski,es negaju pamataa,bet nu jutu,ka driiz buus jaaiet un ta arii bija,un uzgaju un atkal ieliku uzreiz pustiku,vnk visa zaale ardaaas,sauc manu vaardu(nepareizi,protams) tik foorshi!
sakaaas nereaala cina,jo visu laiku gajaa punkts punktaa,nu nereaali agresiivi,un tad man atnaca valaaa,es iemetu 13pts. un pilniigi visus metienus ko metu!!!!!!!!!!!!!!!!!! vnk mana zvaigznu stunda :D kkadus nereaaalos caurgajienaa,nu pilnigi ciet,bet tik labi!!! un mes vinas salauzaaam pedejaaas 5min. kad bija izraviens 7-0 :)
un taa nu pirmaa uzvara ir musu! treenris looti laimigs un visi prieciigi! principa speleeju daudz,kadas 28min. bet bija oky,vareju paskriet viss normali,takaa tgd jaturpina,jo nakamaa spelee jau 6dien 5.30PM. visi skataaas manas spelees onlinaa,video tieshraidee,ja jautajumiem suutiet veestules,paskaidroshu preciizi kur :)
un pec spelees visi naak klaat un saka,ka malachi utt. runaajos ar visiem faniem un gimeneeem,tik labas sajuutas sen nav bijushas :)
pashlaik esmu looooti laimigaaa,vienigi bessij,ka riit skola :@ bet rit dzekiem pirma spelee,taka jatru bus ikshki par viniem arii :)
oky,buchas visieeeem un turaaaas!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru