my family :*

my family :*

svētdiena, 2010. gada 17. oktobris

pirmais turnīrs utt.

Tatad,beidzot pienaca ilgi gaiditais turniirs. Pirmkaart jau tapeec,ka satiku Elinu,Lauru un Dzooonsoni :*:* arpraaats,cik tas bija perfekti,pat nezinu kaa lai apraksta tadas izjutas,bet tas bija tik labi,dzirdeet un runaat latviski,cik loti man pietruukt valodas... :) un visi mani draugi,es juus tik loti miilu :)**
 Oky,tatad pirma spele bija pret universitaati,vinas bija labas,jo cetru gadu skola,bet mes zaudejam tik pa 6punktiem,un prieksh pirmas speles es uzskatu,ka nokapaajm normali. Treneris pirms spelees pateica,ka speleesim pirmo puslaiku pieciniekos,jo bijam desmit,gaju otrajaa piecinieka un katrs piecinieks spele 5min un tad mainas. es kapaajos aizsardziba visu laiku,tad izdomaaju,nu zb jamet arii! un uzmeti pa grozu, un ieliku jump shotinaa,jutos vnk tiik labi,protams man viss atveraaas,un kapajos neeraali :) tad pec puslaika spelejam normali,ka ista spele ar mainaam utt. un gaju pamataa biju tik laimiga,vienigi kludijos stulbi,jo vel nejutu komandu,visu laiku devu piespeles,bet kads skreja citur,bet tas normaali prieksh pirmas speles.
Tad otra spele bija pret dzoo,speleejam nereaali slikti,jo bijam nogurushas jo mums bija otra spelee peec kartas un vnk nevarejam paskriet. es gaju pamataa un man bija jaasedz dzoo,un ta trakaa mamzele vnk visu laiku skreeja,nu nereaali,man likas,ka atsleegshos,bet tiku liidz... tad pec 4triem laukumiem,likas,ka japrasa mainu,jo nevareju paskriet,bet tad paldies dievam,dzoo nomainija un bija oky. pec puslaika mums bija -18,un vnk treneris bija tik dusmiigs,sapulce man likas,ka uzspraags,bet nu mes sanemaamies un sakaam kapat labaaak,es ieliku triis triinus un mums atveraas,visas sanemaas un sakaam mest no apakshas iekshaa,beigas pateicoties dzoo vinnejaam pa 1punktu,hahah :D bet briesmiiga spelee...
Atbraucaam atpakal un uzreiz braucu pie komandas biedrenes uz majaam,tas ir ka manas otras majaas,jo vinas gimenes ir tik perfekta un vina ir perfekta un ir ideala maja un  man tur ir ideala gulta un viss parejais,es ar viniem svineshu z-sveetkus,un vini man jautaja ko es gribu davanaaas?!?! tik ideaali :)
tad gajaam ara dzakuzi jo viss tik loti sapeja un tads nogurums,tur bija tik labi,pachilojam,un gajam skatities karali lauvu. noskatijos visu,jo nebiu redzeejusi 10 gadus to film,protams alysa aizmiga pec 5min :D
tad 6dien no rita pilseta bija paraaade un mes braucaam tur... tur bija tik forshi,vnk milziga parade un visi kas tur gaja meta ar koncham un man bija kaads kg maiss ar konchaam...tik forshi un visadi citaaadi suuudi,bet bija inchiigi,visadas mashiinas,dzivnieki utt.
pec tam bijam uz pilsetas centru un iepirkamies,nopirkam kadus 10kirbjus :D
velak gajaam uz amerikanu futbolu,kur atkal bija kadi 20tukstoshi,tads pasaakums,man pattik... musejie zaudeja,bet tapat bija chiliigi :D
velak braucam majaas un edam karaliskas vakarinas,viss bija tik garshiigi.
un vakaraa mes nemaamies ar tiem kirbjiem,es pirmo reizi muza izgrebu kirbi,jo tur jau visi apsesti ar heloviniem :D bija tik smiekliigi un forshi,ta tiesham ir gimenes atputa un es sajutos tik labini,be protams neviens neaizstas manu isto gimeni,bet tur es tiesham jutos ka otrajaa gimenee :)*
tad 7dien visu dienu slinkojaam,iepirkamies,edam,gulejaam,ardijos ar suniem,jo tur bija alysas masas un vinam ir tris buldogi,bet tie mazie :D vini ir kkadi trakuli...
un tagad esmu kojaas,ritt ir 1dien bet man nav skola,jo ir divas brivdienas.. ir tik 10.00 trenins un visu dienu chills :)
tad 4dien mes izbraucam uz nakamo turniru,jabrauc 7 vai 8h :@ un tur man ir triis spelees un divas pec kartas,es nespeju iedomaties kaa es jutishos pec 5dienas,jo 6dien man jau jabrauc uz denveru,kur ir tie latvieshu sveetki,tur buus forshi,es taa ceru :)
nu taa man tgd jaiet guleeet,buchas visiem un lidz velaakam :*

2 komentāri:

  1. aaa soriii, nepareizu info savaa blogaa sniedzu, ieliki 3 trinjus, nevis divus! :*
    baac, tas pedejas sekundes man bus laba maaciiba :D :D :D :*

    AtbildētDzēst