my family :*

my family :*

ceturtdiena, 2011. gada 7. aprīlis

36 days left

Chau visiem! 

Es tagad sezu sava gulta un jutos pilnigi izpumpeta, es tik jutu,cik loti man sap kajas...
Klausos Lauri Reiniku un smejos par sevi, jo atnacu pec trenina un domaju,ka ieshu gulet,bet, nu, nesanaca,jo bija jaiet eest. Tagad esmu atpakal un man it ka butu jamacas,bet nu es logiksi to nedaru... Un ko nu es daru? Es saku lasit visus savus vecos blogus.. Tas tak ir tik smiekligi,palasit visu,ko es biju domajusi sakuma. Katra cilveka pirmo iespaidu,par savu komandu,treneriem,skolotajiem uc. Lieki piebilst,ka pirmais iespaids ir pilniigi maldiigs! Es te biju rakstijusi,ka australite ir leciga un iedomiga,un ka Alyysa ir riebiga utt. Ka visas melnas ienist baltas un vel visadus sudus :D Es biju rakstijusi,ka man ir bail no Marlijas,ka vina ne ar vienu neruna un ir nenormala zvaigzne. hahaha Ja mes tagad salidzinam,tad Marlija un Alyysa ir manas labakas draudzenes,australiete ir vnk crazy un es ar vinu pavadu gandriz visas dienas kopa,jo mums ir kopigas stundas un visas melnas man ir chomenes un vispar viss ir pilnigi savadaak :D Ai,tas velreiz pierada,ka pirmais iespaids ir pilnigs bullshits.. nu,ja runa ir par manu gadijumu! jo es tak te rakstu cik loti man patik mana istabas biedrene!!! Tagad man butu jabut alkohola reibuma lai kaut ko tadu rakstitu :D nu, labi... nav jau tik traki ar vinu,bet nu vina ir vnk ipasha un dzivo sava pasaule!! 

Ka saka ir palikushas 36 dienas un es lidoju majas :) es esmu tik lamiga un laiks skrien veja sparniem,jo nu tas ir gandriz menesis. Un kas tad ir menesis? NEKAS! :D
Es pat nevaru iedomaties ko darishu kad bushu majas,man tik loti gribas visus satikt un samilot,gribas visu redzet un es pat nezinu kaa lai to visu ieplano! Bet jo vairak es par to domaju,jo laimigaka es esmu.. nespeju noticet,ka jau ir pagajis gandriz gads kopsh esmu prom no majam,un vel joprojam nav bijusi tadi mirkli,kad gribas visu pamest un doties majas. Tas laikam ir labi,un ari neesmu raudajusi :) Liekas,ka tagad ar mammu esmu daudz vairak kopa neka biju LV,jo runajam katru dienu skype un zinu visu kas tur notiek! Esmu laimiga,ka man ir pati forshaka mamma pasaule,kad man bus sikie,es gribu lidzinaties vinai :) 
Jau esam saaplanojushas,kad bushu majas iesim balleties un visur atpuusties! Un, nu, ja man tie brachkas ar nav ar pliku roku nemami,tomer palidz man loti un es tak zinu,ka vinu daritu visu manis deel :)) Ta tiesham ir loti liela bagatiba,kad tev ir superiga gimene!

Tad,nu, kas tagad notiek ar mani?!
Sezona ir beigusies,un rit ir 5diena un beidzas pirma nedela,kad ir atsakusies trenini.. Un ticiet vai nee,bet es esmu tik loti nogurusi,ka vienigais ko daru ir gulu gulta un chiloju datora,aaah... vel aizeju paeest! Tagad ir semestra beigas un visi skolotaji sakusi ardities un uzdot nenormalokos apjomus majas darbos un visu laiku ir kadi testi. Tas man galigi nepatik,bet es tieku visam lidz,ja vien es nenoslinkoju,ka piem. shodien,kad neaizgaju uz skolu,jo paliku gulta paguleet :D 
Bet viss kartibaa,tas vairs neatkartosies,hahah.

Ta taas dieninas paiet... nekas ipash! Bet tai pasha laika visu laiku kaut kas notiek!
Saku jau domat par to,kaa man te viss pietruukst,kad bushu prom,bet tas butu mazakais,es tachu bushu majas ar saviem zveriem un visiem pareejiem! :D

aaah..man tak bus janem vasaras skola,bus japilda dazas klases online,tad nu Zane te tev bus darbins :D dzivosi ar mani!

Jo lai pec nakama gaada es varetu speleet pirmaja divizija,man vajadzigi 63 krediiti! Shodien jau saplanojam mana nakama semestra stundas un es jau dabuju darbu,taka nevaru sagaidit nakosho gadu,liekas,ka buus jautri :)

Tad,nu, tas taa... uznaca kaare kaut ko uzrakstit,jo vel nevaru sanemties majas darbiem. 

Buchuki un sveicieni visiem! Man jaiet dushaaaaa...

Maadzza

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru