my family :*

my family :*

trešdiena, 2011. gada 16. februāris

ESMU DZIIVA!!!!

haha,nu sveiki draugi un draudzini, juus, iespejams, esat iedomajushies kur es esmu pazudusi!? nu tad taa.. man sanaca maza,nu isteniba paliela kibele ar manu datoru,jo mans labakais draugs vienkarshi atteicas stradat,nu kkas notika ar ladetaju un vins vairak nelade datoru,tieshi tapec interneta es esmu tikai macibu stundu laika,vai atrodoties biblioteka! diezgan skumji pavadit laiku biblioteka,tapec ari interneta neesmu diezgan biezi,un nemaz nerunajot par skype,bet nu mans draudzins ir nodots labas rokas un tagad, kaut kad tuvakaja laika vinu man atdods atpakal,un es ceru,ka vins buus sveiks un lietojams :D

hmm,par basketbolu!
vakar bija pirma spele pec 10dienu partraukuma. bijam mes nebraska,loti laba komanda,jo shaja sezona bija zaudejushas tikai divas speles un viena no tam pret mums,pagarinajuma... taka diezgan sapigs zaudejums!
protams,bijam jau gaidijushas,ka visi mus ienidiis un bus loti gruuta spele,nemeloshu,ta ari bija,ja ne pat trakaak...
tad nu mes beigas zaudejam pa 6punktiem,bet nu ta bija musu spele, vnk saucamie maajas tiesneshi mazliet mus iegaza,ka saka vinas izmeta par 26sodieniem vairak neka mees,un mans treneris gandriz saka kauties ar tiesnesi,kko tadu biezi negadas redzeet,spele bija apstadinata un mans treneris vnk kliedza uz tiesnesi,jo vini tur tadas mulkibas svilpa,un tad velak tas pats tiesnesis 2x pateica,ka "you are done coach"! pec tas frazes man likas,ka mes braucam majas,ka vnk spele neturpinasies,jo visi bija kkadi psihi!!!

oky,par mani.. es speleju kadas 25min., principa viena no manam labakajam spelem :) iemetu 15punktus,un 2/2 triinos un mans rekords 4/4 sodinos :D haha taka par sevi biju apmierinata,tik zel,ka zaudejam,bet nu mes vinas Caspera iznicinaasim,tads bija trenera teksts pec speles gerbtuve!

tad nu par parejo,viss ir kaa parasti.. dzivoju,edu,treneejos un gulu! vienigi atkal man saak besiit matematika,jo shogad man visi majas darbi ir online,un tur tak ir kadi milions uzdevumi un visu laiku testi un kd! nu drausmas... es iesaku,ja ir iespeja,nemt parasto matematiku nevis online... esmu nojugusies jau tagad!

shodien bija brivs,jo treneri aizlaida uz nebrasku skautinga,tikai 10h brauciens, bet nu tas nozime,ka riit bus navigais trenins ar skrieshanu, un nevienu neuztrauc,ka 5dien un 6dien ir speles! aa un 6dien es satikshu LV draudzenites,nevaru sagaidiit,jo man pedeja laika tik loti pietruukst majas un draugi,taka ceru,ka tas atkal palidzes un kadu laiku neskumshu pec majaam!

bet nu 13.maijs tuvojas un visi IR PRIECIGI!!!!!!!

oky,buchass visiem,besij jau araa sedet biblioteka,kaa tadam nuugim (SKUDRAI) :D
hahah specialais LOL prieksh lapsinas!

1 komentārs: